loading...
بروزترین سایت اخبار فوتبال ایران و جهان
Unknow بازدید : 39 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)
اين بازيکن 25ساله به بيلد گفت: "به نظر من ما به رقابت نياز داريم. رقابت جزئي از فوتبال است. وقتي رقابت وجود داشته باشد، دو طرف ماجرا تشويق مي‌شوند که بهتر و بهتر عمل کنند. جنجال و دعوا هم جزئي از فوتبال است. ما با دورتموند اختلاف داريم، اما بعد از هر بازي به هم دست رفاقت مي‌دهيم. فصل سختي را در دورتموند پشت سر گذاشتم. با وجود همه مشکلات، سخت کار کردم و نتايج خوبي هم با اين تيم گرفتم. اما هم اينک در بايرن فصل جديدي از زندگي پيش روي من گشوده شده است. از نظر روحي آمادگي بالايي دارم. ميخواهم نشان دهم که توانايي آنرا دارم بازيکن بهتري هم باشم. دوست دارم همه عناوين موجود را با بايرن کسب کنم."
 

 

Unknow بازدید : 41 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

زاها در زمان مربيگري آلکس فرگوسن در ازاي 15 ميليون پوند از کريستال پالاس به يونايتد پيوست، اما از آنجا که ديويد مويس چندان فرصت بازي به او ندارد، نيمه دوم فصل گذشته را به صورت قرضي در کارديف سيتي بازي کرد، تيمي که در پايان فصل به ليگ دسته اول انگليس سقوط کرد

. بازيکن جوان يونايتد در اين فصل هم جايي در برنامه هاي لوئيس فان خال ندارد و يونايتد حاضر است با نصف مبلغي که او را به خدمت گرفته، به تيمي ديگر واگذارش کند.

گفته مي شود در همان روزهايي که فرگوسن زاها را به خدمت گرفت، نيوکاسل به دنبال او بوده است.

Unknow بازدید : 37 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

مهاجم هلندي به باشگاه المپياکوي يونان براي يک سال به صورت قرضي را تائيد کرد. اين بازيکن ديشب قرارداد جديد خود را امضا کرد.

فصل آينده قرارداد آفلاي با بارسلونا به اتمام مي رسد و اين بازيکن مي تواند به صورت آزادانه باشگاه آينده خود را مشخص کند.

Unknow بازدید : 38 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (1)
په‌په رينا، دروازه بان سابق ليورپول که فصل گذشته را به صورت قرضي در ناپولي گذراند، بعد از قطعي شدن انتقالش به بايرن مونيخ خطاب به هواداران يوونتوس گفت:«وقتي کسي به جنوب ايتاليا مي رود 2 بار گريه مي کند. يک بار وقتي مي آيد و يک بار وقتي مي خواهد برود. از همه هواداران ناپولي به خاطر حمايت قلبي شان از من متشکرم. بارها احساسات و عشقشان نسبت به خودم را ديدم. فصل فوق العاده اي با اين تيم داشتم. براي هميشه فورتزا ناپولي».
 

 

Unknow بازدید : 39 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

خاوي گارسيا، هافبک منچسترسيتي، امروز اقدامات نهايي براي پيوستن به زنيت روسيه را انجام مي دهد. 

به گزارش روزنامه انگليسي ديلي ميل، باشگاه روسيه اي با انتقال اين بازيکن اسپانيايي در ازاي رقم 12 ميليون پوند موافقت کرده است. گارسيا روز جمعه توافقات اوليه را با باشگاه روسيه اي حاصل کرد و قرار است امروز انتقال او به زنيت قطعي شود. 

او در آگوست 2012 در ازاي مبلغ 15.8 ميليون پوند از بنفيکا به سيتي آمد، اما نتوانست در اين دو سال شرايط خوبي در اين تيم داشته باشد. او در زمان حضورش در سيتي تنها 31 بازي انجام داد و نتوانست جايگاهش را در ترکيب اصلي ثابت کند.

Unknow بازدید : 41 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

سن‌ژرمن بسيار از عملکرد فان‌درويل راضي است. گرگوري هم بسيار احساس شادماني و راحتي از حضور در اين تيم معتبر فرانسوي مي‌کند. او همواره از پاريس به نيکي ياد مي‌کند. شهري تاريخي و باشکوه که مورد طبع فان‌درويل است.

به گزارش فارس، وي افزود: مدتي است بر سر تمديد و ادامه همکاري با سن‌ژرمن در حال مذاکره هستيم. رايزني‌ها همچنان ادامه دارد. از آنجايي که فضاي خوبي بر مذاکرات حاکم است، مي‌توان احتمال زيادي داد که دوران حضور گرگوري اينجا ادامه يابد.

فان‌درويل 26 ساله که فصل قبل با سن‌ژرمن به مقام نخست لوشامپيونه رسيد، از دو سال قبل بازيکن تيم تحت هدايت لوران بلان است.

قرارداد کنوني وي تا سال 2016 معتبر اس

Unknow بازدید : 42 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

دل پيرو که آخرين بار در سال 2012 با لباس يووه بازي کرده است، در مورد اين که قرار است در ديدار فردا براي دقايقي لباس تيم سابقش را بر تن کند، گفته:«اين دو رنگ مشکي و سفيد همه داستان من و همه زندگي من هستند. مي خواهم صحبت را خلاصه کنم. فقط مي توانم اين دو رنگ را در دو کلمه خلاصه کنم، يک عشق». 

او در ادامه گفت:خوشحال تر از اين نمي توانستم باشم. اين شانس را دارم که با لباس يووه از هوادارانم، نه تنها در يووه بلکه در سيدني که دو سال فوق العاده را در کنار آن ها داشتم، خداحافظي کنم. مي خواهم از همه تشکر کنم. مي خواهم از جايي تشکر کنم که احساس مي کنم خانه ام است، زمين فوتبال. دوباره اين فرصت را دارم که يک تيم فوق العاده را ببينم. استراليا هم فرصت خوبي پيدا کرده که نشان دهد فوتبال اين کشور در سال هاي اخير چه پيشرفت خوبي داشته است. من هم خوشحالم که در پيشرفت فوتبال اين کشور سهمي داشته ام و 2 سال در ليگ استراليا بازي کردم. مطمئنم که پيشرفت استراليايي ها متوقف نمي شود». 

او با هوادارانش براي بازي فردا قرار گذاشت:«فردا شما را مي بينم. در استاديوم منتظرتان هستم و کساني هم که نمي توانند بيايند مي توانند بازي را از تلويزيون تماشا کنند. مي خواهم به همه خداحافظ بگويم و علاقه ام به هوادارانم را نشان دهم. بايد يک بار ديگر اشاره کنم که در طرف ديگر زمين يوونتوس قرار دارد و مي خواهم همه بدانند که اين براي من به چه معني است

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 876
  • بازدید کلی : 9,479
  • کدهای اختصاصی
    :: خرید آنلاین شارژ موبایل ::