loading...
بروزترین سایت اخبار فوتبال ایران و جهان
Unknow بازدید : 156 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

این بازیکن 31 ساله که چهارشنبه اعلام کناره‌گیری از جمع «خروس‌های آبی» (تیم ملی فرانسه) کرد، با مشکل تاندون پا مواجه بوده که زیر نظر کادر پزشکی در حال معالجه است.
ریبری اظهار داشت‌: وقتی در سفر به آمریکا بودیم، کمی زانویم دچار مشکل شد که شروع به معالجه کردم. در آنجا مجبور شدم کمتر در زمین حاضر شوم. معاینه‌هایی که انجام شد، خوشبختانه مشخص کرد مشکلی خاص وجود ندارد. با این حال نخواستم خطر کنم. پس با هماهنگی مربی استراحت کردم.
وی ادامه داد: گواردیولا هم گفت کمی استراحت کنم بهتر از این است که هفته‌ها مجبور به دوری از تیم باشم. از این رو دوشنبه کارم را شروع کرده و امیدوارم در بازی نخست فصل مقابل ولفسبورگ آماده انجام بازی باشم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 188
  • بازدید سال : 862
  • بازدید کلی : 9,465
  • کدهای اختصاصی
    :: خرید آنلاین شارژ موبایل ::