loading...
بروزترین سایت اخبار فوتبال ایران و جهان
Unknow بازدید : 218 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

مدافع پرتغالی اظهار داشت :” بازی را به خوبی کنترل کردیم و شرایط بدنی خوبی داریم. در طول هفته عالی بودیم . این یک روز مهم برای همه بازیکنان رئال مادرید است.”
په په در ادامه افزود:” کیفیت کروس و خامس در حفظ توپ بی نظیر بود. امیدوارم که امسال سال خوبی برای همه بازیکنان باشد. به دنبال همه جامها خواهیم بود چرا که رئال همیشه همه جامها را می خواهد. شاید این یک دوران جدید برای رئال مادرید باشد.”
کاپیتان چهارم رئال مادرید با تمجید از هیرو، دستیار آنچلوتی گفت:” از نظر من هیرو بهترین خرید فصل است. حضور او در رختکن در کنار ما خیلی مهم است. او باشگاه را می شناسد و من همیشه او را تحسین کرده ام.”

Unknow بازدید : 161 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)
ونسان کمپانی روز گذشته با آبی‌های آسمانی شهر منچستر به توافق رسید و قراردادش را به مدت 5 سال تمدید کرد.
این ستاره ارزشمند دفاعی به این ترتیب تا تابستان سال 2019 به «من‌سیتی»‌ متعهد باقی ماند.
وی در سال 2008 به عضویت تیم انگلیسی درآمد.
Unknow بازدید : 193 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

ستاره سوئدی که جام جهانی را از دست داد هر چند در بارسلونا روزهای خوبی را سپری نکرد اما با بازگشت به فوتبال ایتالیا و پوشیدن پیراهن میلان باردیگر به روزهای اوج برگشت و توانست با گلهای زیاد این تیم را قهرمان رقابت های سری A کند. ایبرا در حال حاضر در پاری سن ژرمن بازی می‌کند. او در این تیم فرانسوی هم نمایش بسیار خوبی داشته است و نشان داده است که می تواند چند سال دیگر هم در سطح اول فوتبال جهان بازی کند.
این بازیکن سوئدی در گفت و گویی که با ESPNFC.com داشت تاکید کرد که پس از تمام شدن قراردادش با پاری سن ژرمن یعنی سال 2016 برای همیشه از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. او گفت: می خواهم با پیراهن پاری سن ژرمن از فوتبال خداحافظی کنم. هنوز دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارم. می خواهم در این دو سال جام های زیادی به دست آورم تا خداحافظی خوبی با مستطیل سبز داشته باشم.
او ادامه داد:من تا سال 2016 با پاری سن ژرمن قرارداد دارم و دیگر نمی توانم بعد از آن در سطح اول فوتبال جهان بازی کنم. دیگر نمی خواهم به فوتبال ادامه دهم و ترجیح می دهم که کفش هایم را آویزان کنم. به احتمال زیاد سال 2016 سال خداحافظی من از فوتبال خواهد بود.
ابراهیموویچ که با وجود ارائه بازیهای بسیار خوب برای تیم ملی فوتبال سوئد جام جهانی را از خانه تماشا کرد، افزود: ما در پاری سن ژرمن هنوز ایمان داریم که می توانیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم چرا که بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم. گذشته از این در پاری سن ژرمن مربی بزرگی چون لوران بلان مربیگری می کند که شایستگی لازم برای نشستن بر روی نیمکت این تیم را دارد. سران باشگاه هم بسیار کاربلد هستند و وظیفه خود را به خوبی انجام می دهند بنابرین همه چیز آماده قهرمانی ما در لیگ قهرمانان اروپا است.
این مهاجم سوئدی در پایان سخنان خود گفت: پاری سن ژرمن الان بسیار باتجربه شده است. فصل قبل در لحظات پایانی از صعود به نیمه نهایی بازماندیم اما الان باتجربه تر شده ایم و می توانیم برای حریفان دردسرساز باشیم. در نهایت به هدف خود که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است دست خواهیم یافت. من به این مساله اطمینان دارم.

Unknow بازدید : 190 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

آنتونیو کونته به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا انتخاب شد.
این مربی باسابقه که تجربه هدایت یوونتوس را در کارنامه دارد قراردادی را تا سال 2016 با فدراسیون فوتبال ایتالیا به امضا رساند. مبلغ این قراداد 3.6 میلیون یورو عنوان شده است

Unknow بازدید : 159 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

ناواس در مصاحبه با فاکس اسپورتز گفت :" خیلی خوشحالم که یک جام را کسب کردیم. این جام برای من خیلی مهم بود و هرگز آن را فراموش نخواهم کرد."
وی اظهار داشت :" من تلاش خودم را انجام می دهم و در هر لحظه و هر تمرین از فرصت هایم استفاده می کنم تا به سمت جلو حرکت کنم ."
ناواس همچنین بیان کرد :" من با آرامش کار خودم را می کنم و صرفنظر از اتفاقات تفکرم عوض نمی شود. سخت تلاش می کنم تا به سمت جلو حرکت کنم."

Unknow بازدید : 157 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

این بازیکن 31 ساله که چهارشنبه اعلام کناره‌گیری از جمع «خروس‌های آبی» (تیم ملی فرانسه) کرد، با مشکل تاندون پا مواجه بوده که زیر نظر کادر پزشکی در حال معالجه است.
ریبری اظهار داشت‌: وقتی در سفر به آمریکا بودیم، کمی زانویم دچار مشکل شد که شروع به معالجه کردم. در آنجا مجبور شدم کمتر در زمین حاضر شوم. معاینه‌هایی که انجام شد، خوشبختانه مشخص کرد مشکلی خاص وجود ندارد. با این حال نخواستم خطر کنم. پس با هماهنگی مربی استراحت کردم.
وی ادامه داد: گواردیولا هم گفت کمی استراحت کنم بهتر از این است که هفته‌ها مجبور به دوری از تیم باشم. از این رو دوشنبه کارم را شروع کرده و امیدوارم در بازی نخست فصل مقابل ولفسبورگ آماده انجام بازی باشم.

Unknow بازدید : 56 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

روز پنج‌شنبه در این ارتباط نوشت: «لوئیزائو» از طریق مدیر برنامه‌اش با «بانوی پیر» (یوونتوس) برای همکاری تا سال 2017 توافق کرده است.
به نقل از فارس، مطابق گزارش خبرنگار این نشریه وی هفته آینده راهی تورین می‌شود که قراردادی 3 ساله امضا کند و هر سال 4 میلیون یورو حقوق می‌گیرد.

Unknow بازدید : 50 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

مهاجم سابق ناپولي در ليگ برتر علاقمندان زيادي دارد و در هفته هاي اخير اخبار متفاوتي از علاقه منچستر يونايتد، ليورپول و چلسي به او شنيده مي شد. پيش از اين او به يونايتد نزديکتر از هر جاي ديگري به نظر مي رسيد، اما پيشنهاد اخير ليورپول نشان داد که هنوز هيچ چيز قطعي نيست. حالا آرسنال قصد دارد با پيشنهاد مبلغي بالا از حريفان پيشي بگيرد و ستاره تيم ملي اروگوئه را به شمال لندن بياورد.

ادينسون کاواني تابستان گذشته از ناپولي به پاري سن ژرمن پيوست و در 43 بازي که در همه رقابتها به ميدان رفت 25 گل به ثمر رساند.

Unknow بازدید : 42 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

تيم فوتبال اينتر در سايت اينترنتي خود اعلام کرد که گري مِدل، هافبک شيليايي و ملي‌پوش تيم کارديف‌سيتي به جمع شاگردان والتر ماتزاري ملحق شده است.


مِدل در ابتداي فصل گذشته از تيم سوياي اسپانياي با قراردادي 13.5 ميليون پوندي به کارديف پيوست اما پس از سقوط اين تيم به دسته اول فوتبال انگليس قرارداد خود را فسخ کرده و راهي اينتر مي‌شود. برخلاف ناکامي‌هايش در رده باشگاهي، مِدل در رده ملي به همراه تيم ملي شيلي در جام جهاني 2014 عملکرد خوبي داشت و با نقش مؤثري که در ميان قرمزپوشان آمريکاي جنوبي داشت،‌ نراتزوري را به جذبش ترغيب‌تر کرد.

مِدل از چند روز پيش راهي ايتاليا شده و تمريناتش را با اينتر آغاز کرده بود اما نراتزوري امروز به طور رسمي خبر پيوستن وي را به جمع شاگردان ماتزاري تأييد کرد.

مِدل که 61 بازي ملي در کارنامه‌اش ديده مي‌شود، دوران بازيگري خود را با تيم اونيورسيداد کاتوليکا شيلي آغاز کرد کرد و در سال 2009 به تيم بوکاجونيورز آرژانتين محلق شد. او پس از دو فصل حضور در اين تيم راهي اروپا شد و دو فصل براي سويا توپ زد و پس از آن به کارديف پيوست.

Unknow بازدید : 39 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

آمبروزيني از سال 1994 و با پيوستن به باشگاه چزنا دوران فوتبالش را آغاز کرده بود و به خاطر دوران طولاني حضورش در ترکيب ميلان به اسطوره اين باشگاه بدل شد. او سال گذشته طي قراردادي آزاد راهي فيورنتينا شد.

با توجه به اينکه پيشنهادهاي همکاري زيادي براي وي رسيده اما آمبروزيني اعلام کرده 90 درصد اطمينان دارد که مي‌خواهد با دنياي فوتبال خداحافظي کند.

وي در اين زمينه گفت: 90 درصد مطمئنم که دوست دارم فوتبال را کنار گذاشته و به کار در تلويزيون بپردازم. متاسفم که فوتبال را کنار مي‌گذارم. 20 سال فوتبال بازي کردم و اکنون هم پيشنهادهايي دارم ولي از سوي ديگر با چند شبکه تلويزيوني هم حرف زدم. هنوز هيچ چيز مشخص نيست.

Unknow بازدید : 45 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

مکائيل سيلوستره، مدافع سابق يونايتد از تصميم يونايتد براي به خدمت گرفتن آنخل دي ماريا و آرتورو ويدال استقبال مي کند و مي گويد حضور آنها کمک زيادي به يونايتد خواهد کرد. سيلوستره به سايت گل گفته: «شکي نيست که آنها بازيکناني بسيار خوب در بالاترين سطح هستند. يونايتد باشگاه مشهوري است و همه دوست دارند در آن بازي کنند، حتي بازيکني مثل دي ماريا. به نظر من اضافه شدن آنها به تيم مفيد خواهد بود.»

او اضافه مي کند: «آنها جام جهاني خوبي پشت سر گذاشته اند و اگر به يونايتد بيايند عملکرد خوبي خواهند داشت. البته يونايتد تيمي نيست که به دو بازيکن متکي باشد و بقيه بازيکنان هم بايد تلاش کنند.»

منچستر يونايتد به شدت در پي آن است که اين دو يا دست کم يکي از آنها را به اولدترافورد بياورد. کوادرادو، مهدي بناتيا، ادينسون کاواني و ديلي بلايند ديگر اهداف شياطين سرخ در بازار نقل و انتقالات هستند.

Unknow بازدید : 62 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

انتظار مي رود باشگاه روسي فردا در کنفرانسي مطبوعاتي خبر اين انتقال را رسماً اعلام کند.

هافبک اسپانيايي جاي ثابتي در ترکيب موردنظر مانوئل پيگريني نداشت و امسال احتمالاً با پيوستن فرناندو از پورتو به جمع آبي ها، اوضاع براي او دشوارتر هم خواهد شد. ضمن آنکه سيتي چند بازيکن جديد ديگر هم به خدمت گرفته و به دليل مجازات هاي يوفا به خاطر تخطي اش از قوانين مالي اين اتحاديه، بايد از تعداد بازيکنان حاضر در فهرستش بکاهد.

گارسياي 27 ساله يکي از هفت بازيکن خارجي خواهد بود که طبق قوانين روسيه مجازند در ترکيب ثابت تيم هاي ليگ فوتبال روسيه به ميدان بروند. آندره وياش-بواش، مربي سابق تاتنهام، در حال حاضر رهبري زنيت سنت پترزبورگ را به عهده دارد.

Unknow بازدید : 47 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

ساموئل اتوئو سال گذشته با قرارداد يک ساله اي به چلسي پيوست و حالا بازيکن آزاد محسوب مي شود. ليورپول هنوز رسماً پيشنهادي به مهاجم 33 ساله کامروني ارائه نداده، اما اتوئو يکي از گزينه هاي موردنظر آن هاست. اتوئو سال گذشته 7 ميليوم پوند از چلسي دستمزد دريافت گرفت، اما به نظر مي رسد ليورپول حاضر به پرداخت چنين دستمزدي نيست و اين ممکن است مانع اصلي انتقال او به آنفيلد باشد.

پيش از اين اخباري در مورد تمايل دو تيم آژاکس و آيندهوون براي به خدمت گرفتن اتوئو شنيده مي شد، اما دستمزد بالاي او در آنجا هم مشکل اصلي است. سامي اتوئو پيش از انتقال به چلسي در آنژي ماخاچ­ قلعه روسيه بازي مي کرد و سالانه 13 ميليون پوند دستمزد مي گرفت.

Unknow بازدید : 48 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (3)

ویولا شدیدا به دنبال جذب یک هافبک وسط است و سامی خدیرای آلمانی را به عنوان هدف شماره یک و رویایی اش مشخص کرده است، ولی این باشگاه از مشکلات عملی شدن این انتقال و البته دستمزد بالای ملی پوش آلمانی، آگاه است.

به همین دلایل وینچنزو مونتلا و کادر مدیریتی باشگاه در نظر دارد در صورت عدم توفیق در جذب هافبک رئال مادرید، یاسمین کورتیچ از ساسوئولو را به فلورانس بکشانند. این بازیکن سابق پالرمو که نیمی از فصل گذشته را هم به عنوان یار قرضی در تورینو پشت سر گذاشت، بازیکن مورد علاقه مونتلا است و احتمال دارد به زودی به آرتمیو فرانچی برو

Unknow بازدید : 43 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

اخیراً مصاحبه ای با استفان هانسون مربی سوئدی منتشر کرده بود که در آن هانسون از رابطه دوستانه خود با زلاتان و اینکه مربی او بوده است حرف زده بود. همچنین هانسون در صحبت هایش گفته بود که زلاتان به او گفته است که می خواهد دوباره به یوونتوس برگردد.

زلاتان در اپ اخصاصی خود گفت: "شخصی به نام استفان هانسون درباره من حرف زده بود. به صورت واضح می گویم که این فرد را نمی شناسم. هرگز ملاقاتش نکرده ام، او هرگز مربی من نبوده است و در اسکایپ هم صحبت نکرده ایم. به صورت معمول درباره چنین صحبت هایی واکنش نشان نمی دهم، اما صحبت های او به مرز غیر منطقی رسیده بود و من مجبور به واکنش شدم."

Unknow بازدید : 35 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (1)
مهاجم لاتزيو به خبرنگاران گفت: "هانوفر فوتبال بسيار عالي و رواني ارائه داد. تحسين برانگيز بود و در اندازه‌هاي قهرمانان جام جهاني."

پيش از اين بازي، کلوزه گفتگوي طولاني با ديرک دوفنر (مدير هانوفر) و تايفون کورکوت (مربي اين تيم) انجام داد. وي درمورد اين گفتگو با لبخند اظهار داشت: "راجع به فوتبال صحبت کرديم."

اين بازيکن 36 ساله روز شنبه در ورزشگاه آيلـنـريـده با لاتزيو به تمرين پرداخت. پس از پايان مرخصي بعد از جام‌جهاني، کلوزه بايد کم‌کم تمرينات آماده‌سازي خود را براي فصل جديد آغاز کند.

وي درمورد ادامه بازي در تيم ملي آلمان گفت: "در روزهاي آينده همه‌چيز مشخص خواهد شد."
 

 

Unknow بازدید : 54 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)
نگراني هواداران بارسلونا از سابقه بد مصدوميت‌هاي توماس فرمالن، مدافع بلژيکي که دو روز پيش از آرسنال به کاتالان‌ها پيوست، بي‌دليل نبود و اين بازيکن 28 ساله، نيامده به دليل مصدوميت تا مدتي نمي‌تواند تيم جديدش را همراهي کند.

به نقل از تسنيم، تنها دو روز پس از موفقيت فرمالن در تست پزشکي باشگاه بارسلونا و قطعي شدن قرارداد 19 ميليون يورويي او با اين تيم، سايت باشگاه اعلام کرد که اين بازيکن ملي‌پوش براي مدتي از ميادين دور خواهد بود و نمي‌تواند در هفته‌هاي ابتدايي فصل جديد لاليگا براي آبي و اناري‌پوشان به ميدان برود چرا که مصدوميت از ناحيه ران به او اجازه نمي‌دهد بازي کند.

فرمالن که در جام جهاني 2014 دو بازي براي تيم ملي بلژيک انجام داد، به سبب مصدوميتي که در جريان آن رقابت‌ها دچارش شد بايد چند جلسه فيزيوتراپي انجام دهد و زمان بازگشتش به تمرينات عادي به پيشرفت روند درمان او بستگي دارد.

فرمالن روز گذشته (يکشنبه) پاي قراردادي که او را تا سال 2019 به کاتالان‌ها متعهد کرد، امضا کرد.
 

 

Unknow بازدید : 55 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)
آرسن ونگر سرمربي آرسنال پس از پيروزي 3:0 تيمش در فينال سوپرجام انگليس مقابل منچسترسيتي اعلام کرد: " در فصل جديد، مرته‌ساکر آلماني بعد از ميکل آرتنا کاپيتان دوم تيم ما خواهد بود."

فصل گذشته بازوبند کاپيتاني توپچي هاي لندن را توماس ورمالن بلژيکي به بازو مي‌بست که اخيرا طي قراردادي به بارسلونا پيوست.

پر مرته‌ ساکر از سال 2011 در آرسنال توپ مي‌زند.
 

 

Unknow بازدید : 59 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)
وي به خبرنگاران گفت: "هميشه گفته‌ بودم که مايلم بار ديگر در بوندسليگا و براي يکي از دو تيم سابق خودم بازي کنم."

او درحال حاضر عضو تيم دينامو مسکو است و تا اواسط 2015 با اين تيم قرارداد دارد. روز يکشنبه و در دومين بازي فصل جديد ليگ فوتبال روسيه، دينامو که کوراني را 90دقيقه در اختيار داشت، دربي شهر مسکو را با نتيجه 2:1 به اسپارتاک واگزار کرد.

کوراني گفت: "ما سزاوار اين شکست نبوديم. من احساس نمي‌کنم که ضعيف‌تر از گذشته بازي مي‌کنم. در حال حاضر از آمادگي کامل برخوردارم و انگيزه بسيار بالايي دارم. "

وي که در سه بازي قبلي دينامو توانسته بود چهار گل به ثمر برساند، در ديدار مقابل اسپارتاک دو موقعيت جدي را به هدر داد.

اين مهاجم 32ساله در مجموع 101 بازي که براي دينامو به ميدان رفته است، 42 گل به ثمر رسانده که بيشتر از تعداد گل‌هايي است که در زمان حضورش در تيم اشتوتگارت وارد دروازه حريفان کرده بود. وي در زماني که عضو تيم شالکه بود، نيز توانسته بود در 162 بازي، 71 گل بزند.

کوراني مي‌گويد: "احساس فوق‌العاده اي است که ببينيد پس از سي سالگي کماکان مي‌توانيد بازيکن موثر و مهاجم گل‌زني باشيد."
 

 

Unknow بازدید : 46 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (1)
ديديه دروگبا در نيمه اول ديدار دوستانه چلسي برابر فرانس­واروش مجارستان به دليل مصدوميت مجبور به ترک زمين شد. او کمي پس از گل تيم ميزبان و در حالي که حدود 30 دقيقه از بازي گذشته بود، به دليل مصدوميت از ناحيه قوزک پا از بازي خارج شد و جاي خود را به اسکار داد. چلسي اين بازي را در نهايت با دو گل راميرز و فابرگاس از ميزبانش برد.

هنوز جزئياتي از شدت مصدوميت دروگبا منتشر نشده است.
 

 

Unknow بازدید : 37 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)
ديه­ گو سيمئونه، سرمربي آتلتيکو، خواهان به خدمت گرفتن اوست و از مقامات باشگاه خواسته مذاکرات براي استخدام او را آغاز کنند. پيشنهاد آتلتيکو احتمالاً انتقال او به صورت قرضي خواهد بود، چرا که قهرمان اسپانيا توان يک خريد دائمي گران قيمت را ندارد.

سولدادو در تابستان گذشته در ازاي 26 ميليون پوند از والنسيا به تاتنهام پيوست، اما نتوانست زير نظر آندره وياس-بوياش و تيم شروود همان بازيکن آماده لا ليگا باشد و در طول فصل تنها 7 گل به ثمر رساند. با اين حال به نظر مي رسد مائوريسيو پوتچيو، سرمربي جديد تاتنهام، مايل به حفظ اوست و قصد دارد شانسي تازه براي درخشش در ليگ برتر به او بدهد.
 

 

Unknow بازدید : 39 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

از بارسلونا و منچستر يونايتد به عنوان دو باشگاهي نام برده مي شود که کوادرادو، در صورت جدايي از فيورنتينا به يکي از آن ها مي پيوندد. اما ساندي اکسپرس گزارش داده چلسي هم به اين دو پيوسته تا رقابت براي به خدمت گرفتن مهاجم کلمبيايي فشرده تر شود. خوزه مورينيو با وجود در اختيار داشتن اسکار، هازارد و فابرگاس قصد دارد هافبک تهاجمي ديگري را به ترکيب تيمش اضافه کند.

فيورنتينا براي واگذاري او 36 ميليون پوند طلب کرده و گزارش ها حاکي است چلسي آماده پرداخت اين مبلغ است.

Unknow بازدید : 41 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

موناکو شب گذشته در هفته نخست ليگ فرانسه در خانه با نتيجه 2 بر يک برابر لوريان شکست خورد. البته اين ديدار يک اتفاق شيرين براي هواداران موناکو داشت و آن هم گلزني رادامل فالکائو در ليگ فرانسه پس از 8 ماه دوري از فوتبال بود.

مهاجم گلزن کلمبيايي پس از گلزني در بازي برابر لوريان گفت: خيلي خوشحالم که توانستم پس از اين همه مدت گلزني کنم. هنوز هم کمي درد دارم اما خوشبختانه مصدوميتم برطرف شده است و بهتر هستم. در زمين احساس خوبي داشتم. در حال حاضر تنها به بازگشت به فرم خوبم فکر مي‌کنم و نه چيز ديگر. بايد هر چه زودتر شرايط مطلوب بازي کردن را به دست آورم.

اين مهاجم 28 ساله در مورد شکست تيمش نيز گفت متاسفانه نتيجه ضعيفي در هفته نخست کسب کرديم. لوريان بسيار خوب کار کرد و بازيکنان اين تيم توانستند به خوبي فضاهاي زمين مسابقه را پوشش دهند. آنها در خط حمله خود نيز بسيار بازي موثري به نمايش گذاشتند. پس از آن که توانستيم گل تساوي را به ثمر برسانيم، فکر کردم مي‌توانيم اين بازي را با پيروزي پشت سر بگذاريم اما در دقايق پاياني همه چيز تغيير کرد و شکست خورديم.

رادامل فالکائو که 8 ماه از مستطيل سبز دور بوده است مورد توجه باشگاه رئال‌مادريد اسپانيا نيز قرار داشت اما اين مهاجم کلمبيايي پيشنهاد تيم اسپانيايي را رد کرده است. اين مهاجم کلمبيايي درباره آينده تيمي خود گفت: هنوز زمان نقل‌و‌انتقالات مانده است و مشخص نيست چه اتفاقي برايم خواهد افتاد. نمي‌توانم رفتن از موناکو را رد کنم چرا که هر احتمالي ممکن است رخ د

Unknow بازدید : 38 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

منچستريونايتد يکي از خريداران جدي ويدال است و پوگبا که سابقه بازي در اين تيم را دارد هم از او خواسته تا در تورين بماند:«البته من هم اميدوارم که او بماند. در حال حاضر او مصدوم است و تمام تمرکزش را روي رهايي از اين مصدوميت گذاشته است. ما همه دوست داريم که او در يوونتوس بماند. تا زماني که او در تيم ما است دوست نداريم صحبتي از جدايي اش از يووه به ميان باشد».

Unknow بازدید : 39 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)
اين بازيکن 25ساله به بيلد گفت: "به نظر من ما به رقابت نياز داريم. رقابت جزئي از فوتبال است. وقتي رقابت وجود داشته باشد، دو طرف ماجرا تشويق مي‌شوند که بهتر و بهتر عمل کنند. جنجال و دعوا هم جزئي از فوتبال است. ما با دورتموند اختلاف داريم، اما بعد از هر بازي به هم دست رفاقت مي‌دهيم. فصل سختي را در دورتموند پشت سر گذاشتم. با وجود همه مشکلات، سخت کار کردم و نتايج خوبي هم با اين تيم گرفتم. اما هم اينک در بايرن فصل جديدي از زندگي پيش روي من گشوده شده است. از نظر روحي آمادگي بالايي دارم. ميخواهم نشان دهم که توانايي آنرا دارم بازيکن بهتري هم باشم. دوست دارم همه عناوين موجود را با بايرن کسب کنم."
 

 

Unknow بازدید : 40 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

زاها در زمان مربيگري آلکس فرگوسن در ازاي 15 ميليون پوند از کريستال پالاس به يونايتد پيوست، اما از آنجا که ديويد مويس چندان فرصت بازي به او ندارد، نيمه دوم فصل گذشته را به صورت قرضي در کارديف سيتي بازي کرد، تيمي که در پايان فصل به ليگ دسته اول انگليس سقوط کرد

. بازيکن جوان يونايتد در اين فصل هم جايي در برنامه هاي لوئيس فان خال ندارد و يونايتد حاضر است با نصف مبلغي که او را به خدمت گرفته، به تيمي ديگر واگذارش کند.

گفته مي شود در همان روزهايي که فرگوسن زاها را به خدمت گرفت، نيوکاسل به دنبال او بوده است.

Unknow بازدید : 37 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

مهاجم هلندي به باشگاه المپياکوي يونان براي يک سال به صورت قرضي را تائيد کرد. اين بازيکن ديشب قرارداد جديد خود را امضا کرد.

فصل آينده قرارداد آفلاي با بارسلونا به اتمام مي رسد و اين بازيکن مي تواند به صورت آزادانه باشگاه آينده خود را مشخص کند.

Unknow بازدید : 38 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (1)
په‌په رينا، دروازه بان سابق ليورپول که فصل گذشته را به صورت قرضي در ناپولي گذراند، بعد از قطعي شدن انتقالش به بايرن مونيخ خطاب به هواداران يوونتوس گفت:«وقتي کسي به جنوب ايتاليا مي رود 2 بار گريه مي کند. يک بار وقتي مي آيد و يک بار وقتي مي خواهد برود. از همه هواداران ناپولي به خاطر حمايت قلبي شان از من متشکرم. بارها احساسات و عشقشان نسبت به خودم را ديدم. فصل فوق العاده اي با اين تيم داشتم. براي هميشه فورتزا ناپولي».
 

 

Unknow بازدید : 39 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

خاوي گارسيا، هافبک منچسترسيتي، امروز اقدامات نهايي براي پيوستن به زنيت روسيه را انجام مي دهد. 

به گزارش روزنامه انگليسي ديلي ميل، باشگاه روسيه اي با انتقال اين بازيکن اسپانيايي در ازاي رقم 12 ميليون پوند موافقت کرده است. گارسيا روز جمعه توافقات اوليه را با باشگاه روسيه اي حاصل کرد و قرار است امروز انتقال او به زنيت قطعي شود. 

او در آگوست 2012 در ازاي مبلغ 15.8 ميليون پوند از بنفيکا به سيتي آمد، اما نتوانست در اين دو سال شرايط خوبي در اين تيم داشته باشد. او در زمان حضورش در سيتي تنها 31 بازي انجام داد و نتوانست جايگاهش را در ترکيب اصلي ثابت کند.

Unknow بازدید : 41 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

سن‌ژرمن بسيار از عملکرد فان‌درويل راضي است. گرگوري هم بسيار احساس شادماني و راحتي از حضور در اين تيم معتبر فرانسوي مي‌کند. او همواره از پاريس به نيکي ياد مي‌کند. شهري تاريخي و باشکوه که مورد طبع فان‌درويل است.

به گزارش فارس، وي افزود: مدتي است بر سر تمديد و ادامه همکاري با سن‌ژرمن در حال مذاکره هستيم. رايزني‌ها همچنان ادامه دارد. از آنجايي که فضاي خوبي بر مذاکرات حاکم است، مي‌توان احتمال زيادي داد که دوران حضور گرگوري اينجا ادامه يابد.

فان‌درويل 26 ساله که فصل قبل با سن‌ژرمن به مقام نخست لوشامپيونه رسيد، از دو سال قبل بازيکن تيم تحت هدايت لوران بلان است.

قرارداد کنوني وي تا سال 2016 معتبر اس

Unknow بازدید : 42 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

دل پيرو که آخرين بار در سال 2012 با لباس يووه بازي کرده است، در مورد اين که قرار است در ديدار فردا براي دقايقي لباس تيم سابقش را بر تن کند، گفته:«اين دو رنگ مشکي و سفيد همه داستان من و همه زندگي من هستند. مي خواهم صحبت را خلاصه کنم. فقط مي توانم اين دو رنگ را در دو کلمه خلاصه کنم، يک عشق». 

او در ادامه گفت:خوشحال تر از اين نمي توانستم باشم. اين شانس را دارم که با لباس يووه از هوادارانم، نه تنها در يووه بلکه در سيدني که دو سال فوق العاده را در کنار آن ها داشتم، خداحافظي کنم. مي خواهم از همه تشکر کنم. مي خواهم از جايي تشکر کنم که احساس مي کنم خانه ام است، زمين فوتبال. دوباره اين فرصت را دارم که يک تيم فوق العاده را ببينم. استراليا هم فرصت خوبي پيدا کرده که نشان دهد فوتبال اين کشور در سال هاي اخير چه پيشرفت خوبي داشته است. من هم خوشحالم که در پيشرفت فوتبال اين کشور سهمي داشته ام و 2 سال در ليگ استراليا بازي کردم. مطمئنم که پيشرفت استراليايي ها متوقف نمي شود». 

او با هوادارانش براي بازي فردا قرار گذاشت:«فردا شما را مي بينم. در استاديوم منتظرتان هستم و کساني هم که نمي توانند بيايند مي توانند بازي را از تلويزيون تماشا کنند. مي خواهم به همه خداحافظ بگويم و علاقه ام به هوادارانم را نشان دهم. بايد يک بار ديگر اشاره کنم که در طرف ديگر زمين يوونتوس قرار دارد و مي خواهم همه بدانند که اين براي من به چه معني است

Unknow بازدید : 37 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

دو روز پيش از سوي بازيکنان بارسلونا و شخص لوئيس انريکه، 4 کاپيتان اول بارسلونا مشخص شدند و بر اين اساس لئو مسي پس از ژاوي و اينيستا به عنوان کاپيتان سوم بارسا معرفي شد.

 

 

امروز لئو مسي در صفحه شبکه اجتماعي خود با نوشتن اين جمله از اينکه به او براي کاپيتاني بارسا اعتماد شده است؛ تشکر و قدرداني کرد : "از همه هم تيمي هايم به اين خاطر که مرا به عنوان يکي از کاپيتان هاي بارسا انتخاب کردند تشکر مي کنم.به خاطر ايمان و اطميناني که به من داشتيد."



ژاوي-اينيستا-مسي و بوسکتس کاپيتان هاي اول تا چهارم بارسا در اين فصل خواهند بود.





 

لازم به ذکر است که مسي در تيم ملي آرژانتين کاپيتان اول محسوب مي شود با اين وجود در بارسلونا به دليل کسوت بيشتر ژاوي و اينيستا، کاپيتان سوم به حساب مي آيد.

 

Unknow بازدید : 42 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

فرمالن، کاپيتان فصل گذشته توپچي ها قرار است در ازاي قراردادي 15 ميليون پوندي به بارسا برود. اين بازيکن 28 ساله بلژيکي به زودي براي انجام تست پزشکي در باشگاه بارسلونا حاضر مي شود. 

البته به غير از بارسا، منچستريونايتد هم مشتاق به خدمت گرفتن او بود. اما آرسنال پيشنهاد اين تيم براي دريافت يک بازيکن به همراه مبلغي پول را رد کرد. بعد از رد کردن پيشنهاد يونايتد انتظار مي رفت که بارسا اين بازيکن را به خدمت گيرد. فرمالن در سال 2009 در ازاي 10 ميليون پوند از آژاکس به آرسنال آمده بود و 150 بازي براي اين تيم انجام داده است.

Unknow بازدید : 40 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (1)

مانوئل پيگريني در واکنش به صحبت هاي ونگر که گفته بود سانيا نبايد به سيتي مي رفت، گفته:«به نظر من ما به عنوان مربي به اندازه کافي مشکل داريم و نبايد در کار تيم هاي ديگر دخالت کنيم. به نظرم سانيا خريد مناسبي براي ما بود. ما بايد فيرپلي مالي را رعايت کنيم و صبر کرديم تا قرارداد سانيا تمام شود و او را به خدمت بگيريم. هنوز هم براي خريد بازيکن وقت داريم و سعي مي کنيم بهترين بازيکنان را در تيممان داشته باشيم. کار غير قانوني هم نکرديم».

Unknow بازدید : 36 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (1)

 پاپ فرانسيس از رونالدينيو خواست در تاريخ اول سپتامبر (10 شهريور 93) در شهر رم و بازي دوستانه‌اي که به مناسبت صلح و دوستي در ورزشگاه المپيک برگزار خواهد شد، شرکت کند.

رهبر مسيحيان جهان از طريق شبکه‌هاي اجتماعي دعوت خود را اعلام کرد. وي متذکر شد براي اين بازي چهره‌هاي معروف ديگري نيز دعوت مي‌شوند.

Unknow بازدید : 43 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (1)

بارسلونا و منچستريونايتد جدي ترين خريداران کوادرادو هستند و اين در حالي است که فيورنتينا به دنبال حفظ اين بازيکن بوده است. 

رسانه ها مبلغ انتقال اين بازيکن را 45 ميليون يورو تخمين زده اند. اما دلا واله اعلام کرده که با اين بازيکن صحبت کرده است و نتيجه اين بوده که اگر پيشنهاد منطقي براي او درياف کنند، مخالفتي با فروش او نداشته باشند. 

مالک فيورنتينا گفته است:«از کوادرادو خواستم که در تيم ما بماند، چون براي فصل بعد مي خواهيم به موفقيت هاي زيادي برسيم. او بازيکني جدي است و فقط در صورتي با فروشش توافق مي کنم که پيشنهاد خوبي روي ميز باشد. هفته ديگر براي ما هفته مهمي است. چون مي دانم که سيل پيشنهادات براي او در راه است».

Unknow بازدید : 45 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

این بازیکن 28ساله در سال 2011 به ناپل آمد و در فصل گذشته کمتر توانست در ترکیب تیم بنیتز به میدان برود. همین مساله باعث شده شایعاتی در مورد احتمال خروج او مطرح شود. این بازیکن سوئیسی هم از ابراز تمایل تیم اسپانیایی خوشحال است.

"من در حال حاضر برای ناپولی بازی می کنم و تمام توانم را برای موفقیت این تیم به کار خواهم گرفت. اما درمورد علاقه سویا به جذب من باید بگویم که خوشحال هستم چون فهمیدن این نکته که تیم های دیگر شما را زیر نظر دارند بسیار مهم است. مخصوصا اگر تعداد بازی هایی که به میدان رفته اید کم باشد. این نشان می دهد آنها به کیفیت بازی من آگاه هستند. البته من می دانم که در یک باشگاه فوق العاده با بازیکنانی توانمند بازی می کنم و طبیعی است که فقط 11 نفر در ترکیب اصلی قرار می گیرند."

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 190
  • بازدید سال : 864
  • بازدید کلی : 9,467
  • کدهای اختصاصی
    :: خرید آنلاین شارژ موبایل ::