loading...
بروزترین سایت اخبار فوتبال ایران و جهان
Unknow بازدید : 56 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

روز پنج‌شنبه در این ارتباط نوشت: «لوئیزائو» از طریق مدیر برنامه‌اش با «بانوی پیر» (یوونتوس) برای همکاری تا سال 2017 توافق کرده است.
به نقل از فارس، مطابق گزارش خبرنگار این نشریه وی هفته آینده راهی تورین می‌شود که قراردادی 3 ساله امضا کند و هر سال 4 میلیون یورو حقوق می‌گیرد.

Unknow بازدید : 50 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

مهاجم سابق ناپولي در ليگ برتر علاقمندان زيادي دارد و در هفته هاي اخير اخبار متفاوتي از علاقه منچستر يونايتد، ليورپول و چلسي به او شنيده مي شد. پيش از اين او به يونايتد نزديکتر از هر جاي ديگري به نظر مي رسيد، اما پيشنهاد اخير ليورپول نشان داد که هنوز هيچ چيز قطعي نيست. حالا آرسنال قصد دارد با پيشنهاد مبلغي بالا از حريفان پيشي بگيرد و ستاره تيم ملي اروگوئه را به شمال لندن بياورد.

ادينسون کاواني تابستان گذشته از ناپولي به پاري سن ژرمن پيوست و در 43 بازي که در همه رقابتها به ميدان رفت 25 گل به ثمر رساند.

Unknow بازدید : 42 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

تيم فوتبال اينتر در سايت اينترنتي خود اعلام کرد که گري مِدل، هافبک شيليايي و ملي‌پوش تيم کارديف‌سيتي به جمع شاگردان والتر ماتزاري ملحق شده است.


مِدل در ابتداي فصل گذشته از تيم سوياي اسپانياي با قراردادي 13.5 ميليون پوندي به کارديف پيوست اما پس از سقوط اين تيم به دسته اول فوتبال انگليس قرارداد خود را فسخ کرده و راهي اينتر مي‌شود. برخلاف ناکامي‌هايش در رده باشگاهي، مِدل در رده ملي به همراه تيم ملي شيلي در جام جهاني 2014 عملکرد خوبي داشت و با نقش مؤثري که در ميان قرمزپوشان آمريکاي جنوبي داشت،‌ نراتزوري را به جذبش ترغيب‌تر کرد.

مِدل از چند روز پيش راهي ايتاليا شده و تمريناتش را با اينتر آغاز کرده بود اما نراتزوري امروز به طور رسمي خبر پيوستن وي را به جمع شاگردان ماتزاري تأييد کرد.

مِدل که 61 بازي ملي در کارنامه‌اش ديده مي‌شود، دوران بازيگري خود را با تيم اونيورسيداد کاتوليکا شيلي آغاز کرد کرد و در سال 2009 به تيم بوکاجونيورز آرژانتين محلق شد. او پس از دو فصل حضور در اين تيم راهي اروپا شد و دو فصل براي سويا توپ زد و پس از آن به کارديف پيوست.

Unknow بازدید : 39 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

آمبروزيني از سال 1994 و با پيوستن به باشگاه چزنا دوران فوتبالش را آغاز کرده بود و به خاطر دوران طولاني حضورش در ترکيب ميلان به اسطوره اين باشگاه بدل شد. او سال گذشته طي قراردادي آزاد راهي فيورنتينا شد.

با توجه به اينکه پيشنهادهاي همکاري زيادي براي وي رسيده اما آمبروزيني اعلام کرده 90 درصد اطمينان دارد که مي‌خواهد با دنياي فوتبال خداحافظي کند.

وي در اين زمينه گفت: 90 درصد مطمئنم که دوست دارم فوتبال را کنار گذاشته و به کار در تلويزيون بپردازم. متاسفم که فوتبال را کنار مي‌گذارم. 20 سال فوتبال بازي کردم و اکنون هم پيشنهادهايي دارم ولي از سوي ديگر با چند شبکه تلويزيوني هم حرف زدم. هنوز هيچ چيز مشخص نيست.

Unknow بازدید : 45 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

مکائيل سيلوستره، مدافع سابق يونايتد از تصميم يونايتد براي به خدمت گرفتن آنخل دي ماريا و آرتورو ويدال استقبال مي کند و مي گويد حضور آنها کمک زيادي به يونايتد خواهد کرد. سيلوستره به سايت گل گفته: «شکي نيست که آنها بازيکناني بسيار خوب در بالاترين سطح هستند. يونايتد باشگاه مشهوري است و همه دوست دارند در آن بازي کنند، حتي بازيکني مثل دي ماريا. به نظر من اضافه شدن آنها به تيم مفيد خواهد بود.»

او اضافه مي کند: «آنها جام جهاني خوبي پشت سر گذاشته اند و اگر به يونايتد بيايند عملکرد خوبي خواهند داشت. البته يونايتد تيمي نيست که به دو بازيکن متکي باشد و بقيه بازيکنان هم بايد تلاش کنند.»

منچستر يونايتد به شدت در پي آن است که اين دو يا دست کم يکي از آنها را به اولدترافورد بياورد. کوادرادو، مهدي بناتيا، ادينسون کاواني و ديلي بلايند ديگر اهداف شياطين سرخ در بازار نقل و انتقالات هستند.

Unknow بازدید : 62 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

انتظار مي رود باشگاه روسي فردا در کنفرانسي مطبوعاتي خبر اين انتقال را رسماً اعلام کند.

هافبک اسپانيايي جاي ثابتي در ترکيب موردنظر مانوئل پيگريني نداشت و امسال احتمالاً با پيوستن فرناندو از پورتو به جمع آبي ها، اوضاع براي او دشوارتر هم خواهد شد. ضمن آنکه سيتي چند بازيکن جديد ديگر هم به خدمت گرفته و به دليل مجازات هاي يوفا به خاطر تخطي اش از قوانين مالي اين اتحاديه، بايد از تعداد بازيکنان حاضر در فهرستش بکاهد.

گارسياي 27 ساله يکي از هفت بازيکن خارجي خواهد بود که طبق قوانين روسيه مجازند در ترکيب ثابت تيم هاي ليگ فوتبال روسيه به ميدان بروند. آندره وياش-بواش، مربي سابق تاتنهام، در حال حاضر رهبري زنيت سنت پترزبورگ را به عهده دارد.

Unknow بازدید : 47 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

ساموئل اتوئو سال گذشته با قرارداد يک ساله اي به چلسي پيوست و حالا بازيکن آزاد محسوب مي شود. ليورپول هنوز رسماً پيشنهادي به مهاجم 33 ساله کامروني ارائه نداده، اما اتوئو يکي از گزينه هاي موردنظر آن هاست. اتوئو سال گذشته 7 ميليوم پوند از چلسي دستمزد دريافت گرفت، اما به نظر مي رسد ليورپول حاضر به پرداخت چنين دستمزدي نيست و اين ممکن است مانع اصلي انتقال او به آنفيلد باشد.

پيش از اين اخباري در مورد تمايل دو تيم آژاکس و آيندهوون براي به خدمت گرفتن اتوئو شنيده مي شد، اما دستمزد بالاي او در آنجا هم مشکل اصلي است. سامي اتوئو پيش از انتقال به چلسي در آنژي ماخاچ­ قلعه روسيه بازي مي کرد و سالانه 13 ميليون پوند دستمزد مي گرفت.

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 192
  • بازدید سال : 866
  • بازدید کلی : 9,469
  • کدهای اختصاصی
    :: خرید آنلاین شارژ موبایل ::