loading...
بروزترین سایت اخبار فوتبال ایران و جهان
Unknow بازدید : 59 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)
وي به خبرنگاران گفت: "هميشه گفته‌ بودم که مايلم بار ديگر در بوندسليگا و براي يکي از دو تيم سابق خودم بازي کنم."

او درحال حاضر عضو تيم دينامو مسکو است و تا اواسط 2015 با اين تيم قرارداد دارد. روز يکشنبه و در دومين بازي فصل جديد ليگ فوتبال روسيه، دينامو که کوراني را 90دقيقه در اختيار داشت، دربي شهر مسکو را با نتيجه 2:1 به اسپارتاک واگزار کرد.

کوراني گفت: "ما سزاوار اين شکست نبوديم. من احساس نمي‌کنم که ضعيف‌تر از گذشته بازي مي‌کنم. در حال حاضر از آمادگي کامل برخوردارم و انگيزه بسيار بالايي دارم. "

وي که در سه بازي قبلي دينامو توانسته بود چهار گل به ثمر برساند، در ديدار مقابل اسپارتاک دو موقعيت جدي را به هدر داد.

اين مهاجم 32ساله در مجموع 101 بازي که براي دينامو به ميدان رفته است، 42 گل به ثمر رسانده که بيشتر از تعداد گل‌هايي است که در زمان حضورش در تيم اشتوتگارت وارد دروازه حريفان کرده بود. وي در زماني که عضو تيم شالکه بود، نيز توانسته بود در 162 بازي، 71 گل بزند.

کوراني مي‌گويد: "احساس فوق‌العاده اي است که ببينيد پس از سي سالگي کماکان مي‌توانيد بازيکن موثر و مهاجم گل‌زني باشيد."
 

 

Unknow بازدید : 46 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (1)
ديديه دروگبا در نيمه اول ديدار دوستانه چلسي برابر فرانس­واروش مجارستان به دليل مصدوميت مجبور به ترک زمين شد. او کمي پس از گل تيم ميزبان و در حالي که حدود 30 دقيقه از بازي گذشته بود، به دليل مصدوميت از ناحيه قوزک پا از بازي خارج شد و جاي خود را به اسکار داد. چلسي اين بازي را در نهايت با دو گل راميرز و فابرگاس از ميزبانش برد.

هنوز جزئياتي از شدت مصدوميت دروگبا منتشر نشده است.
 

 

Unknow بازدید : 37 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)
ديه­ گو سيمئونه، سرمربي آتلتيکو، خواهان به خدمت گرفتن اوست و از مقامات باشگاه خواسته مذاکرات براي استخدام او را آغاز کنند. پيشنهاد آتلتيکو احتمالاً انتقال او به صورت قرضي خواهد بود، چرا که قهرمان اسپانيا توان يک خريد دائمي گران قيمت را ندارد.

سولدادو در تابستان گذشته در ازاي 26 ميليون پوند از والنسيا به تاتنهام پيوست، اما نتوانست زير نظر آندره وياس-بوياش و تيم شروود همان بازيکن آماده لا ليگا باشد و در طول فصل تنها 7 گل به ثمر رساند. با اين حال به نظر مي رسد مائوريسيو پوتچيو، سرمربي جديد تاتنهام، مايل به حفظ اوست و قصد دارد شانسي تازه براي درخشش در ليگ برتر به او بدهد.
 

 

Unknow بازدید : 39 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

از بارسلونا و منچستر يونايتد به عنوان دو باشگاهي نام برده مي شود که کوادرادو، در صورت جدايي از فيورنتينا به يکي از آن ها مي پيوندد. اما ساندي اکسپرس گزارش داده چلسي هم به اين دو پيوسته تا رقابت براي به خدمت گرفتن مهاجم کلمبيايي فشرده تر شود. خوزه مورينيو با وجود در اختيار داشتن اسکار، هازارد و فابرگاس قصد دارد هافبک تهاجمي ديگري را به ترکيب تيمش اضافه کند.

فيورنتينا براي واگذاري او 36 ميليون پوند طلب کرده و گزارش ها حاکي است چلسي آماده پرداخت اين مبلغ است.

Unknow بازدید : 41 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

موناکو شب گذشته در هفته نخست ليگ فرانسه در خانه با نتيجه 2 بر يک برابر لوريان شکست خورد. البته اين ديدار يک اتفاق شيرين براي هواداران موناکو داشت و آن هم گلزني رادامل فالکائو در ليگ فرانسه پس از 8 ماه دوري از فوتبال بود.

مهاجم گلزن کلمبيايي پس از گلزني در بازي برابر لوريان گفت: خيلي خوشحالم که توانستم پس از اين همه مدت گلزني کنم. هنوز هم کمي درد دارم اما خوشبختانه مصدوميتم برطرف شده است و بهتر هستم. در زمين احساس خوبي داشتم. در حال حاضر تنها به بازگشت به فرم خوبم فکر مي‌کنم و نه چيز ديگر. بايد هر چه زودتر شرايط مطلوب بازي کردن را به دست آورم.

اين مهاجم 28 ساله در مورد شکست تيمش نيز گفت متاسفانه نتيجه ضعيفي در هفته نخست کسب کرديم. لوريان بسيار خوب کار کرد و بازيکنان اين تيم توانستند به خوبي فضاهاي زمين مسابقه را پوشش دهند. آنها در خط حمله خود نيز بسيار بازي موثري به نمايش گذاشتند. پس از آن که توانستيم گل تساوي را به ثمر برسانيم، فکر کردم مي‌توانيم اين بازي را با پيروزي پشت سر بگذاريم اما در دقايق پاياني همه چيز تغيير کرد و شکست خورديم.

رادامل فالکائو که 8 ماه از مستطيل سبز دور بوده است مورد توجه باشگاه رئال‌مادريد اسپانيا نيز قرار داشت اما اين مهاجم کلمبيايي پيشنهاد تيم اسپانيايي را رد کرده است. اين مهاجم کلمبيايي درباره آينده تيمي خود گفت: هنوز زمان نقل‌و‌انتقالات مانده است و مشخص نيست چه اتفاقي برايم خواهد افتاد. نمي‌توانم رفتن از موناکو را رد کنم چرا که هر احتمالي ممکن است رخ د

admin بازدید : 36 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (1)

 

ﯾﺎﺩﮔﯿﺮﯼ ﺯﺑﺎﻥ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺍﺯ ﺩﻏﺪﻏﻪ‌ﻫﺎﯼ ﻣﺮﺩﻡ ﺟﻬﺎﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﺷﻨﺎﯾﯽ ﺑﺎ ﺗﻤﺪﻥ ﻫﺎ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻫﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺭﺍﻫﻬﺎﯼ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺷﺪﻩ ﮐﻪ ﺟﺪﯾﺪﺗﺮﯾﻦ ﺁﻧﻬﺎ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﯾﮏ ﻗﺮﺹ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﯾﺎﺩﮔﯿﺮﯼ ﺯﺑﺎﻥ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺍﺳﺖ.
ﻧﯿﮑﻼ‌ﺱ ﻧﮕﺮﻭﭘﻮﻧﺘﻪ ﻣﻮﺳﺲ ﻻ‌ﺑﺮﺍﺗﻮﺍﺭ ﻣﺪﯾﺎﯼ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺍﻡ.ﺁﯼ.ﺗﯽ ﺩﺭ ﺷﻮﯼ ﺍﺧﯿﺮ TED ﺿﻤﻦ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺟﺰﯾﯿﺎﺕ ﻃﺮﺡ ﺧﻮﺩ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻗﺮﺹ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﯼ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺯﺑﺎﻥ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩ. ﻭﯼ ﮔﻔﺖ ﺑﺎ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻥ ﺍﻃﻼ‌ﻋﺎﺕ ﺭﻭﯼ ﺗﺮﺍﺷﻪ ﻗﺎﺑﻞ ﻫﻀﻤﯽ ﮐﻪ ﺟﺬﺏ ﺧﻮﻥ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺍﻃﻼ‌ﻋﺎﺕ ﺭﺍ ﻭﺍﺭﺩ ﺑﺪﻥ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺍﻃﻼ‌ﻋﺎﺗﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﯾﺎﺩﮔﯿﺮﯼ ﺑﺪﺳﺖ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﺩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﻗﺮﺹ ﻫﻀﻢ ﺷﺪﻩ ﮐﺴﺐ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ.
ﻭﯼ ﺩﺭ ﺳﺨﻨﺮﺍﻧﯽ ﺧﻮﺩ ﯾﺎﺩﺁﻭﺭ ﺷﺪ ﺩﻩ ﺳﺎﻝ ﭘﯿﺶ ﺍﺯ ﺭﻭﺯﯼ ﺳﺨﻦ ﮔﻔﺖ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺍﻃﻼ‌ﻋﺎﺕ ﺭﺍ ﺑﻠﻌﯿﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺣﺎﻻ‌ ﺯﻣﺎﻥ ﺁﻥ ﻓﺮﺍﺭﺳﯿﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺟﻨﺒﺶ ﻓﻨﺎﻭﺭﺍﻧﻪ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﯾﺎﺑﺪ.
ﺑﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﻧﮕﺮﻭﭘﻮﻧﺘﻪ ﺩﺍﻧﺶ ﻭ ﺁﻧﭽﻪ ﺩﯾﺘﺎﯼ ﭘﺎﻻ‌ﯾﺶ ﯾﺎﻓﺘﻪ ﻧﺎﻣﯿﺪﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻗﺮﺹ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩ ﻭ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺑﻠﻌﯿﺪﻥ، ﻭﺍﺭﺩ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺧﻮﻥ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺳﭙﺲ ﺁﮔﺎﻩ ﺗﺮﻭ ﺑﺎ ﺍﻃﻼ‌ﻋﺎﺕ ﮐﺎﻣﻞ ﺷﻮﺩ.
ﻣﻮﺳﺲ ﻻ‌ﺑﺮﺍﺗﻮﺍﺭ ﻣﺪﯾﺎﯼ ﺍﻡ ﺁﯼ ﺗﯽ ﺩﺭ ﮐﻨﻔﺮﺍﻧﺲ TED ﮐﻪ ﺍﯾﺪﻩ‌ﻫﺎﯼ ﺧﻼ‌ﻗﺎﻧﻪ ﺩﺭ ﺍﻥ ﻣﻄﺮﺡ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺗﺎ 30 ﺳﺎﻝ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﻗﺮﺹ‌ﻫﺎﯼ ﺍﻃﻼ‌ﻋﺎﺗﯽ ﺟﻨﺒﻪ ﻋﺎﺩﯼ ﻭ ﻓﺮﺍﮔﯿﺮ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺍﻣﺮﯼ ﻃﺒﯿﻌﯽ ﺷﻮﺩ.
اگه تکراری بود شرمنده l] 
Unknow بازدید : 38 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

منچستريونايتد يکي از خريداران جدي ويدال است و پوگبا که سابقه بازي در اين تيم را دارد هم از او خواسته تا در تورين بماند:«البته من هم اميدوارم که او بماند. در حال حاضر او مصدوم است و تمام تمرکزش را روي رهايي از اين مصدوميت گذاشته است. ما همه دوست داريم که او در يوونتوس بماند. تا زماني که او در تيم ما است دوست نداريم صحبتي از جدايي اش از يووه به ميان باشد».

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 195
  • بازدید سال : 869
  • بازدید کلی : 9,472
  • کدهای اختصاصی
    :: خرید آنلاین شارژ موبایل ::